„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” .Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 – Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Trasy Nordic Walking - Gmina Adamów

27 lipca 2015

Trasa zielona – wokół stoku narciarskiego w Jacni
Długość trasy: 4,0 km
Czas przejścia: 1,5 godz.

Trasa zielona rozpoczyna się przy parkingu w pobliżu zbiornika wodnego w Jacni i jego brzegiem prowadzi w kierunku stacji narciarskiej. Dalej biegnie wzdłuż rzeki Jacynki aż do mostku przy skraju zabudowań, gdzie łączy się ze szlakiem pieszym czerwonym, a następnie kieruje się pod górę do krawędzi lasu. Tam ze znakami szlaku pieszego zielonego dociera do szczytu wzniesienia, gdzie (na wysokości 320 m n.p.m.) znajduje się punkt widokowy, z którego można podziwiać piękny widok na dolinę Jacynki i panoramę miejscowości Jacnia. W tym miejscu znajduje się również tablica pomiaru tętna. Dalej szlak prowadzi krawędzią lasu, schodzi w dół, a następnie brzegiem zbiornika wodnego dochodzi do końca/początku trasy.

Trasa czerwona – do źródełka w Grabniku
Długość trasy: 4,8 km
Czas przejścia: 1,5 godz.

Trasa czerwona rozpoczyna się przy parkingu w pobliżu zbiornika wodnego w Jacni i jego brzegiem prowadzi w kierunku widocznych zabudowań miejscowości Bródki. Dalej skręca pod górę, stromym podejściem wchodzi na drogę biegnącą skrajem lasu, gdzie wspólnie ze znakami szlaku pieszego zielonego prowadzi do źródełka, przy którym znajduje się niewielka polana i tablica z ćwiczeniami Nordic Walking. Następnie trasa prowadzi drogą leśną w dół i dociera do mostku na rzece Jacynce. Za mostkiem drogą gruntową oraz skrajem lasu i łąk dociera do końca/początku trasy.

Lokalna Grupa Działania "Nasze Roztocze"

Partyzantów 3, pok. 218
22-400 Zamość
Pon. - Pt. - 7:30 - 15:30
tel./fax 084 639 29 66
tel. 0 510 20 38 58
mail: roztocze@lgdnaszeroztocze.pl
nr konta: 22 1940 1076 3089 7744 0000 0000
Lokalna Grupa Działania "Nasze Roztocze"